Regulamin sklepu bawelnasklep.pl

Sklep internetowy Bawełna Sklep, dostępny pod adresem bawelnasklep.pl, właścicielem firmy jest Anna Foryś  z siedzibą w Katowicach przy ul. Świdnicka 33c/24  tel. 607 850 231( 9:00- 17:00)

adres email: biuro@bawelnasklep.pl , NIP:6342289900.

Regulamin zakupów

1. Sklep internetowy bawelnasklep.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.

2. Wszystkie produkty/usługi oferowane w sklepie bawelnasklep.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

3. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.

4. Klient może składać zamówienia poprzez formularz dokonania zakupu na platformie sklepowej. Każde zamówienie będzie osobno potwierdzone mailowo lub telefonicznie.

Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie danych pozwalających na weryfikację Klienta składającego zamówienie i osoby odbierającej (jeśli są to dwie różne osoby). Niezbędne jest również podanie nr telefonu kontaktowego i adresu e-mail.

5. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja niniejszego Regulaminu a także zgoda na przechowywanie i przetwarzanie przez bawelnasklep.pl danych osobowych Klienta zawartych w zamówieniu.

6. Na każdy sprzedany towar/usługę wystawiamy fakturę.

7. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem – kurier DPD oraz poprzez niezależnego operatora pocztowego InPost-Paczkomaty niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku dostawy.

8. Możliwe są następujące formy płatności:

– Przelewem. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru/usługi w Sklepie, wysłany jest e-mail z numerem rachunku bankowego. Niezwłocznie po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie Firmy realizowane jest zamówienie.

-Poprzez system szybkich płatności Tpay.

9. Czas realizacji zamówienia to najczęściej jeden dzień roboczy od momentu zaksięgowaniu należności za zamówienie. Zamówienia nie opłacone w ciągu 5 dni roboczych zostaną anulowane.

10. Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r.

11. W przypadku niezgodności towaru z umową, reklamowany towar należy odesłać na adres:

Bawełna Sklep

Anna Foryś

ul. Świdnicka 33c/24

40-711 Katowice

Przed wysyłką prosimy poinformować nas o istniejącej wadzie produktu na adres email:  biuro@bawelnasklep.pl. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Klient ma prawo żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę, wymianę na nowy, wolny od wad egzemplarz, lub zwrot wszystkich pieniędzy związanych z zakupem i kosztami zwrotu lub domagać się niższej ceny za niepełnowartościowy produkt.

12. Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia niezgodności towaru z umową.

13. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, koszty dostawy do Klienta ponosi Sklep.

14. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Sklep zwraca Klientowi także koszty wysyłki poniesione na odesłanie reklamowanego towaru do Sklepu.

15. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji Sklep odsyła wadliwy towar do klienta z opinią o niezasadności reklamacji.

Reklamacje nie będą uwzględniane w przypadku:

– Jeżeli wada towaru powstała na skutek jego niewłaściwego użycia (np. nieprzestrzegania wskazówek dotyczących prania). Tkaniny są barwione i drukowane różnymi metodami i niektóre z nich mogą farbować. Prosimy o sprawdzanie czy farbują przed łączeniem z innymi kolorami. Farbowanie nie jest podstawą do reklamacji.

– Tkaniny sprzedawane na metry należy reklamować przed ich cięciem, a jeżeli wada zostanie odkryta dopiero w trakcie szycia należy niezwłocznie przerwać prace, w przeciwnym razie reklamacja nie zostanie uwzględniona.

– Kurczliwość bawełny wynosi 3-10%. Prosimy o zamawianie z zapasem i poddawanie tkanin dekatyzacji przed szyciem (informacja znajduje się w opisach produktów). Kurczenie się tkanin w praniu nie jest podstawą reklamacji.

– Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta mogą powodować zniekształcenia np. kolorów, które nie mogą być podstawą reklamacji.

16. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w stanie niezmienionym (nie używany). Dopuszczalne jest otwarcie opakowania w celu obejrzenia towaru.

FORMULARZ ZWROTU, w nim należy zawrzeć m.in. nr rachunku bankowego na jaki należy zwrócić pieniądze. Sklep nie dłużej niż w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy, rozpatruje żądanie Klienta i w przypadku spełnienia w/w kryteriów zwraca pieniądze za zakupiony towar oraz za najtańszą przesyłkę oferowaną Klientowi w chwili składania zamówienia. Sklep nie obciąży Klienta dodatkowymi kosztami wynikającymi ze zwrotu środków Klientowi.

17. Zapłata za zmniejszenie wartości towaru. Konsument ma prawo obejrzeć dostarczony towar w taki sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym. Jeżeli rzecz nie spełnia jego wymagań, nie może używać jej dowolnie. Gdy tak się stanie i klient będzie chciał odstąpić od umowy, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.

18. Gwarancja nie obowiązuje, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.

19. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje po zatwierdzeniu zamówienia poprzez kliknięcie ikonki “Zamawiam i płacę”.

20. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie bawelnasklep.pl. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

21. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie bawelnasklep.pl  w szczególności zdjęć i opisów towarów, bez pisemnej zgody Sklepu.

22. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu.

23. Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 września 2017 r.